Pro nájemníky BD
Žádáme, všechny nájemníky bytů, aby v případě, že došlo ke změně počtu bydlících osob v pronajímaném bytě, kontaktovali pí Maršálkovou v úředních hodinách v kanceláři BD a SVJ.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Pokyny pro vyžadování servisních služeb fy OTIS
Závadu výtahu, která neohrožuje bezpečnost, prosím hlaste našemu správci firmě Vrtílek, která objedná opravu v pracovní době u servisní organizace.
Při uvíznutí ve výtahu, případně při závadách, které ohrožují bezpečnost provozu samozřejmě vyžádáte opravu okamžitě přímo na stálé službě fy OTIS. V tom případě, prosím, ověřte čas příjezdu servisního montéra a čas, kdy byla oprava ukončena. Při podepisování zákaznického listu dbejte,
aby tyto údaje byly vyplněny. Informaci, prosím, sdělte výboru SVJ.